tisdag 16 september 2008

16 September 2008

Jag vet inte vad jag ska säga längre.
Jag saknar ord för allt skit som jag går igenom.
Jag är så himla ledsen över allt fel jag säger och gör
Bara tanken på att inte få känna din närhet igen ilar genom min kropp
Den skär i mig allt djupare för varje dag som går
Det känns som att jag går i en mörk tunnel utan ett slut utan dig vid min sida
Varje gång vi ses så sumpar jag det
Hela jag brister i tusentals bitar varje gång
Det tar så ont
Jag förstår att du inte orkar mera
Jag ska inte tvinga dig
Du är inte värd det här
Du får gå när du vill
Jag vill bara ditt bästa
Jag ska ändra mig
Jag måste
Jag kan inte leva utan dig
Min kärlek för dig är oändlig
Det är inte någon lek
Det är inte heller något barn känslor som går över på en dag eller två
Det här är på riktigt.
Det här svalnar aldrig
I mina ögon lyser du starkast utav alla stjärnor på hela himlen
Allt jag vill säga är förlåt
Förlåt för alla gånger jag ställer till det
Förlåt för alla gånger jag får dig att känna dig brusten och hjälplös

Jag vill bara ha dig här hos mig
Varje sekund, varje minut
Att ha dig vid min sida får livet att se ljust ut
Att allting är möjligt
Jag älskar dig mer än livet själv
Tvivla aldrig, lova mig
Jag finns här för dig när mörkret faller, när morgonen gryr
Jag finns för dig föralltid
Oavsett vad som sker

2 kommentarer:

Pernilla Eriksson sa...

<3<3 du är stark josefin.

Djou sa...

Jag försöker så gott jag kan. <3<3