onsdag 10 september 2008

Beslutsångest


Jag och mamma har pratat lite ikväll hur jag ska göra med skolan, hon tillåter mig att hoppa av och börja jobba istället. För trivs man inte så äre bara och sticka. Jepp. Men frågan är den, var ska jag jobba? Jag har ingen aning om vad jag vill göra heller, så jag måste fundera lite till över det här. Det är ju ändå ett ganska stort beslut. Förslag på jobb?

Haha, måste bara säga att Simon och jag var bäst idag på idrotten. Näej, vi gick 5 eller 6 km ist för 1 km. Vi tappade bort oss i skogen, det var ganska roligt men efter ett tag började det kännas i benen. Dumma Hasse som varken gav oss kompass eller karta.

Ikväll har jag bara tränat och sett på idol + top model med Karring! :)
Imorgon ska jag på gym, sola solarium och sedan simma.. Tror jag iaf.

Ciao

Inga kommentarer: