lördag 6 september 2008

Karring får mig på andra tankar

Åkte in till stan med mamma och karring idag för att fynda lite saker på loppmarknader som var. Jag hittade en fred perry tröja, en hylla, en bok, en väska, en sjal och en plånbok. Riktigt fina grejer var det faktiskt. Karring hittade också mycket, mest väskor ;P Haha
Sen blev det lunch på nikolaj och sen var det dags för match. 1-1 slutade den, tänker inte gå in på mer detaljer här och nu.

Sitter och väntar på att Sandra ska komma hit, blir en chill lördag like always.
Se på film och mysa med chips, sounds good.

Och du Marre, du är fan allt för mig, vad vore jag egentligen utan dig? Jag kan inte änns tänka tanken på att inte ha dig vid min sida.
Tack för allt stöd du ger mig, all din glädje du delar med dig, all värme från ditt hjärta jag får.
Allt! Jag älskar dig så mycket.

Ciao

Inga kommentarer: