söndag 5 oktober 2008

5 Oktober 2008

Helgen har gått otroligt snabbt och nu är det bara fem dagar tills vi åker. Sorry för att jag tjatar så om resan men det finns inget hellre jag vill just nu än att bara få åka dit och ta det lugnt, få steka, äta god mat, shoppa loss och festa. Otroligt, fem dagar, det kommer gå snabbt.
Och jag ville så gärna träffa dig, bara träffa dig. Få se ditt glada ansikte och bara veta att du mår bra. Men nu.. Det är synd om du far när jag kommer dit. Jag vill bara se dig, låt mig få göra det.

Som jag berättade tidigare så börjar jag jobba på katapult imorgon och jag tror det kommer bli riktigt bra. Troligtvis kommer jag jobba från 9-15 på dagarna. Helt okej ändå.

Idag ska jag ut och äta med Johanna och hennes vänner, undrar vad det blir.. För jag lär ju inte få bestämma, hehe. Och ikväll ska jag och Maryette hyra film och käka gott. Mys söndag!

Ciao

Inga kommentarer: