måndag 6 oktober 2008

6 Oktober 2008

Steg upp klockan åtta, åt frukost och klädde på mig. Cyklade i full fart iväg till katapult, trodde jag skulle komma försent men icke. Lycky me. Vi började dagen mjukt enligt Markus, snackade lite, gick igenom vad vi kommer göra nu i veckan och hur långa dagarna är osv. Klockan tio åkte vi iväg och bowlade en timme. Sen kl 11 fick vi sluta, så egentligen kör vi igång imorgon på riktigt. Det verkar iaf vara hur bra som hellst och alla är riktigt trevliga.
Så.. Nu sitter jag bara här och chillar, har precis ätit lunch. Tror det blir Mariebad idag, känner hur skönt det skulle vara att få simma några längder. Sen har jag träning halv 6 och efter det ska jag bara ta det lugnt. Borde sätta allt i tvätten som jag ska ha med till Turkiet också. Hmm..
Nej nu får det vara nog, vi hörs senare idag.
Ciao

Inga kommentarer: