torsdag 9 oktober 2008

9 Oktober 2008

Sååhäär bruna ben vill jag ha när jag kommer hem!


Denna dag har jag längtat efter välidgt, väldigt länge och nu är den äntligen här. Jag älskar att packa men idag har det verkligen varit stressat, jag har fortfarande inte packat, bara satt fram det jag tror jag ska ha med. Känner hurdan panik jag kommer ha imorgon.. Nåja, det får jag ta.

Idag har jag målat på katapult, sen såg vi på film och hade det mysigt. Herrejävlar vad jag trivs!
Efter jobbet drog jag iväg till gymmet, det var skööönt.

Imorgon ska vi till Emmaus och sortera lite kläder och sen ska vi baka och chilla bara. Sen åker jag hem ungefär vid 2 tiden. Då ska jag packa det sista och sitta här framför datorn, och gosa med katterna såklart! Jag kommer att sakna dom!

Nåja, ikväll har jag varit till Mariebad med Daniel. Det var mysigt.
Nu ska jag äta och packa, sen blir det sängen. Vi ses och hörs imorgon.


Ciao

Inga kommentarer: