torsdag 30 oktober 2008

Bra dag, återigen

Igår och idag har varit bra dagar. Tackar så mycket för det.
Och imorgon är det äntligen fredag, fy vad nice. Jag och Marre ska kanske till Mariebad och bara chilla, sen ska vi nog se på idol och äta gott. Får se om vi hittar på nåt till. Jag älskar lugna helger tillsammans med Marre, där man bara kan koppla av och inte bry sig om något.
(Sen får ni ju inte tro att jag inte gillar det där supar dagarna med karring, för det älskar jag!)
Turkiet 2008 (oktober) var riktigt festigt! Nice som fan säger jag bara. Hoho

Sen vill jag passa på att säga tack till min pappa. Du förstår inte hur mycket det här glädjer mig. Tack tack tack. Jag älskar dig!

1. Han har skickat massa massa pengar till Ali så han kan troligtvis komma hit snart!
2. Han har bokat resa till Turkiet. 2 underbara veckor med egen lägenhet till mig och marre igen!

Det kan inte bli bättre just nu. Eller jo, en Ali Acikgöz i sängen skulle vara fint. Mhm..
Drömma vidare för ett tag.. Godnatt

Siktir git ya <3

Inga kommentarer: