måndag 27 oktober 2008

Justin Timberlake - My love

Din låt. Kommer aldrig glömma när vi stod inne i DJ båset och dansade och du sjöng:

If I wrote you a symphony
Just to say how much you mean to me
(What would you do?)

If I told you, you were beautiful (och så pekade du på mig och gav det där underbara léendet som bara du kan ge)
Would you date me on the regular?
(Tell me would you?)

Well baby I've been around the world
But I ain't seen myself another girl
(Like you)

This ring here represents my heart
But there's just one thing I need from you
(Saying I do)

Because, I can see us holding hands
Walking on the beach, our toes in the sand
I can see us on the country side
Sitting in the grass laying side by side
You can be my babyLet me make you my lady
Girl you amaze me
Ain't gotta do nothin crazy
See all I want you to do is be my love

Jag finner inte ord för hur mycket jag saknar dig och för hur svårt det är att vara ifrån dig. Att sakna någon så mycket som jag saknar dig tar verkligen på. Det enda jag kan göra på dagarna är att tänka på dig, prata om dig och kolla på foton på oss. Det gör mig glad, för du är så jäkla fin.

(Lust att ge mig 1700 €? Skulle vara jävligt shysst. Heh)
Siktir git ya

Inga kommentarer: