torsdag 2 oktober 2008

Kallt som tusan ute


Klockan börjar närma sig 9 och jag har redan varit till Medimar på kontroll.
Jag har en överansträning och bör vila några dagar. Vila får jag ju göra om en vecka så onödigt att göra det nu tycker jag. OCH DU MARRE!! Jag fick sån där laserbehandling som du också fick och fyfan vad det kittlades, jag trodde jag skulle kissa på mig!

Men iaf. Idag ska jag fara och simma massor med längder till mariebad och sen senare ska jag och fika med Marre. Kommer bli en nice fredag känner jag på mig. Är glad idag så :)
Ikväll far vi till h:fors för imorrn möter vi HJK, sista matchen jag spelar med ÅU denna säsong.
Och det är nog otroligt att folk som inte tränat på 2 veckor är i startelvan, medan vissa andra tränar arlset av sig varje dag för att man så gärna vill vara med i truppen!

Nu ska jag äta god frukost och sen chilla med mamsen.
Ciao

Inga kommentarer: