lördag 1 november 2008

1 november 2008.

Vi inleder första november med ett "hej"!

Igår när jag satt vid datorn så hör jag hur någon kommer in i mitt hus, och gissa vem det var om inte Maryette! Hon hade klätt ut sig, fy fan hur hon såg ut. Trodde jag skulle pissa ner mig. Dumma unge, du får inte skrämma mig sådär! :P

Vi fixade lite käk till oss och sen rökte vi vattenpipa, även hur bra det nu gick. Sen klockan 9 blev det dags för idol. Kevin Borg är min nya favorit. Supersöt kille med sådan charm som man vill att alla killar ska ha.

Sen vid halv 12 tiden blev det promenad, i ösregnet. Vi gick halvvägs in till stan men sen vände vi för vi tyckte vi hörde folk och ville på fest. Haha, vi misslyckades totalt. Men iaf, sen drog vi till Filip och kom hem halv 4.. Hehe, den tiden i turkiet hade kvällen bara börjat. RAOW! ;)

Chilldag idag, har käkat kebab med mamma och varit till farmors grav. Snart ska vi till morfars grav också. Har inte planer ikväll, bara att jag ska vara med Marre. Måst höra lite med henne om vad hon vill göra.

Om 10 dagar fyller Ali år, har ni förslag på vad jag kan ge åt honom i present?
Siktir babes

Inga kommentarer: