måndag 10 november 2008

10 November 2008.

Hallå där
Måndag igen, håller fortfarande fast vid orden att helgerna går för snabbt!
Imorse när jag vaknade var jag nog tröttare än tröttast.. Wonder why. Vi fick sluta halv 12 redan så det var ju skönt. Idag ska jag vara med Maryette, ovanligt i know. Sen ikväll får jag väl se lite vad som händer, egentligen skulle jag vilja fara och simma, massa längder skulle vara skönt just nu. Men... Ja vi får se lite.

Idag har jag ju börjat mitt nyttiga liv, tråkigt men sant. Trivs man inte med sin kropp så måste man ju ta tag i det hela och göra något åt saken. Men såklart får jag äta godis och dricka cola på helgerna, jag kan inte sluta äta helt. Verkligen inte. Och min cola.. Jag älskar cola.

Var ett tag sen jag skrev om Ali, tror jag. Haha. Han har fått sitt pass + flygbiljetter, vet fortfarande inte om han har fått sitt visum men jag tror faktiskt det. För han messar som en galning till mig och frågar en massa såatt. :)

Nu ska jag fixa fint i mitt rum, vi hörs senare. Ha en bra dag!
Ciao

Inga kommentarer: