tisdag 11 november 2008

11 November 2008.

Herregud hur humöret kan ändra på så kort tid. För en timme sen var jag hyffsat glad och positiv till det mesta. Nu är det helt tvärtom, ingenting är rätt. Och allt pga ångesten..

Jag har sån ångest över fotbollen och över Ali. Jag vill så gärna åka ner till honom. Gärna nu med detsamma. Men nej det går ju inte. Verkligen inte. Ääääääää.

MEN, skriver jag på kontrakt med ÅU så blir det inget resande för mig mer, och grejen är den, är jag redo att ge upp kärleken för fotbollen? Jag tror inte det. Ärligt talat så nej. Och just nu känns det ändå helt okej att träna med IFK.
Jag vet inte vad felet är men egentligen vill jag ju inte vara där för jag vill träna seriöst och komma någon vart inom fotbollen. Men jag vill ju få speltid också, och det lär jag inte få i ÅU, för tydligen ska vi köpa in 199 proffs. Okej, det var väl att ta i, men ungefär så är det.

Vet ni hur tungt det är att vara ifrån personen man skulle kunna offta allt för?

Inga kommentarer: