fredag 21 november 2008

21 November 2008.

Tjooba,

Helvete vad det är kallt ute idag. Vi var just ute på promenad jag, Alexandra och Tanja.
Huj huj. Jag vet inte hur jag ska klara av vintern om jag nästan inte pallar det här. We'll see.

Idag slutar vi runt två tiden för vi började tidigare. Då ska jag bara hem och ta det lugnt, tänkte fixa min blogg om jag orkar. Den är inte så vacker nu nej.
Sen halv 6 har jag träning, kommer bli duktigt kallt om fötterna! Sen får vi se vad jag hittar på, jag vill iaf se idol och dricka cola. Haha, det är sånt jag längtar till på veckodagarna. COLA!

Som ni kanske vet så äter jag inte godis eller dricker inte cola på vardagarna mer och jag har lyckats i två veckor nu. Jag är ganska stolt över mig själv :)
Vill man bli fin får man lida pin!

Ciao

Inga kommentarer: