tisdag 16 december 2008

16 December 2008.

Var till läkare igår och fick en remiss till en ortoped. Har ingen aning om när jag ska dit men mitt knä är mycket bättre idag. Idag kan jag gå på det och böja det.
Så ikväll far jag upp på träning fastän jag kanske inte riktigt får. Men jag ska bara köra fys så.

Efter träningen ska jag hem och duscha och sen iväg till Jesper för att se film, igen.
Var där igårkväll också efter sjukhuset. Det var trevligt, speciellt när jag fick en julklapp av hans lillesyster Julia. Hon är underbar om någon är!

Står inför ett svårt val också. Ifk eller Åu, ni har säkert hört det tidigare av mig men nu börjar det närma sig.. Och som förut så lutar det lite mer åt IFK, eller ganska mycket.
Orkar inte berätta allt här nu och sådär. Måste helt enkelt fundera vidare.

Nu träning, vi hörs senare.

Inga kommentarer: