fredag 19 december 2008

19 December 2008.

Bjuder på en vinterbild.
Josefine och jag för kanske 2-3 år sen.



JULLOV

Vadå efterlängtat? Jag tror jag behöver lite "vila" nu.

Blev lite längre på jobbet idag för jag måsta fixa lite på symaskinen, dock krånglade allt för jag tror minsann att jag hade feber. Kallsvettades och hade så förbannat ont i halsen.
Men iaf, på lunchen idag var jag, Tanja och Tommy på pilates. Det var roligt men tungt. Man skulle inte tro att det är tungt men där hade jag fel. Pröva det vettja!

Efter jobbet drog jag och Lisa iväg till gymmet, körde igenom vårat program som är jobbigt, eller så inte. Men om man gör allt 3 gånger så blir det, plus lite annat.

Ikväll ska jag leka med Maryette. Det var ett tag sen :/ Sen drar hon till Finland hela helgen,
roligt för mig va? Nääeeeej fyfan.
Ciao

Inga kommentarer: