lördag 27 december 2008

27 December 2008.

Bild från när vi var i Turkiet i maj.

Idag har jag och Marre varit ut och sprungit barkbanan, skönt som fan. Sen körde jag igenom fysen 3 ggr, och nu sitter jag här nyduschad och redo för lite faaaajt. Nejnej

Ska bara chilla nu tills maten blir klar och sen ska jag väl göra mig i ordning för ikväll ska jag umgås med bästis. Imorgon drar hon iväg till kimito och kommer inte hem förrän på onsdag!
Dumma unge, jag saknar dig hela tiden. Men snart ska vi börja umgås varje dag igen! Det har jag bestämt..

Och på tal om att umgås varje dag, Marre och jag gjorde det en ganska lång period. Vi var bara ifrån varandra om vi skulle äta eller nåt annat smått. Annars var vi med varandra hela tiden och det var super! Speciellt veckorna före vi skulle till Turkiet i maj och veckorna efter. Aaw :)
Jag kommer ihåg när vi var mindre och cyklade till varandra varje dag för att leka, det var gulligt. Jag tror vi har varit bästisar i 5 år nu och aldrig haft nå större bråk! Dee ni :)

Hiiihi

Inga kommentarer: