tisdag 30 december 2008

30 December 2008.

Hallå,
Sitter och snackar med Ali på msn men han får inte så mycket sagt för han håller på och laddar ner en massa musik för han ska vara DJ ikväll på någon fest. :)

Har varit på gymmet med Emma idag, sen promenerade jag hem så jag passade på att gå via Farmors grav. Satt där en stund och pratade för mig själv och tänkte lite. Sen när jag kom hem åt jag lite för att få nya krafter, och efter det for jag ut på en liten joggingtur.

Imorgon ska jag gymma med Emma och sen måst jag fara ut och jogga igen.
Det är fruktansvärt tråkigt att jogga själv så jag hoppas någon har lust att följa med mig.
Kanske jag får med svensken? Hahaha, jääla datanörd.

Gosh vad trött jag är. Tror jag ska vila en stund nu, sen ikväll vill jag leka.
Någon som har lust? ;)

Ciao

Inga kommentarer: