lördag 6 december 2008

6 December 2008. Seni seviyorum <3

Nu har jag varit utan dig i 50 dagar. Vad ska man säga?
Det känns rättutsagt förjävligt.
Allt jag vill är att få vara hos dig, med dig. Är det för mycket begärt?
Jag pallar inte vara utan dig en dag till.

Jag har aldrig i hela mitt liv stött på någon som är så fin och underbar som Ali,
och då har jag "varit" med många. Alla killar jag träffar jämför jag med Ali och slutsatsen blir ju alltid den samma, Ali är bäst. Inte en chans att jag tänker lämna honom för någon annan.
Jag älskar honom av hela mitt hjärta. Skulle jag inte vara 16 år så skulle jag ha gift mig med honom för längesen. Vår kärlek är på riktigt, det är inte bara någon tur.
Vi är som gjorda för varandra och vi älskar varandra så otroligt mycket.
Jag är så förbannat glad över att jag träffade dig. Hade jag inte varit på stranddiscot i maj 2006 hade jag aldrig lagt märke till dig. Tack ännu en gång för att du förgyller mina dagar med att bara finnas till. Du är utan tvekan, kärleken i mitt liv.

Inga kommentarer: