torsdag 18 december 2008

Katapult

Sitter på Katapult och bara chillar, har gjort det i princip hela dagen.
Vaknade med världens förkylning igår och idag är det värre, så när jag slutat idag ska jag hem och ta en varm dusch och sen ska jag hoppa ner i sängen och se på film.

Sen senare ikväll, eller halv 8 är det Julfest. Så måste väl fixa mig tills dess.
Nåja. Min mage värker, för jag har ångest. Känner hur jag börjar kallsvettas, men jag börjar bli van. Känner mig äcklig, skulle vilja ut och jogga men det går inte med mitt knä. Det värker fortfarande..

Imorgon ska jag på pilates, gymma och sen simning med Maryette. Kanske jag kan unna mig en cola på kvällen. We'll see.

På lördag hade jag och svensken tänkt äta hamburgare på Dinos, får väl se hur det går också..
Nu ska jag på intervju. Wish me luck.

Inga kommentarer: