onsdag 31 december 2008

Sista dagen på året! Gott nytt år allihopa!

1. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
3 Maj och 11 oktober iaf

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag hade något

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Janå sådär, min gammelfarmor

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Finland, Turkiet, England

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Ja, mer sol och kärlek tack

7. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja

8. Vad var din största framgång 2008?
Flyttades upp till ÅU och fick spela riktig fotboll!

9. Största misstaget?
Jadu. Sårade en person som stod mig väldigt nära

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo, har varit förkyld ganska mycket och sen hade jag benhinneinflamation i 6 månader

11. Bästa köpet?
Biljett till Turkiet? Haha, jag vet inte

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och Alis flygbiljett osv

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008
Chris brown - forever och Jordin Sparks feat. Chis brown - No air

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svår fråga, kanske samma

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Spelat mer fotboll, varit på fler resor och festat mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Surat över småsaker och gråtit över ex killen

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mormor med nästan hela släkten!

19. Blev du kär i år?
Nej, jag var redan

20. Favoritprogram på tv?
Ingen aning

21. Bästa boken du läste i år?
Tror inte jag läst ut en bok i år änns..

22. Största musikaliska upptäckten?
Chris Brown och Jordin Sparks

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg! Haha

24. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Jodu, många saker

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Chill

26. De bästa nya människorna du träffade?
Sara Svensson och Emma Liljegren helt utan tvekan

27. Årets besvikelse?
Sommaren var alldeles för kort och sen finns det väl lite annat också.

Inga kommentarer: