lördag 10 januari 2009

10 Januari 2009.


Jag försöker så gott jag kan att inte snacka så mycket om Turkiet och Ali, men ni ska veta att det är fruktansvärt svårt att låta bli och snacka om något/någon man älskar.

Att vara ifrån någon som man tycker så mycket om är det värsta som finns. Att inte kunna träffas varje dag som andra kan och sådär, det tar på en. Och tanken på att jag har varit ifrån dig i snart 3 månader dödar mig, men på samma gång gör den mig starkare. Har vi klarat såhär länge nu så kan vi klara några månader till. Som förut, jag träffade inte dig på ett år då. Det var fruktansvärt tungt men vårat förhållande blev mycket starkare då.

Jag vill bara att ni alla ska veta hur mycket jag tycker om den här personen och hur mycket han har förändrat mitt liv. Jag förstår inte hur någon kan vara så snäll och underbar som Ali är.
Han behandlar mig som en prinsessa och jag njuter av varje sekund då jag är med honom.

Inga kommentarer: