söndag 18 januari 2009

18 Januari 2009.


Idag är det 3 månader sen jag kom hem från Turkiet. 3 månader sen jag lämnade det land jag älskar så otroligt mycket, 3 månader sen jag lämnade alla mina fina vänner och värmen, men framförallt 3 månader sen jag lämnade min Ali. Det är fruktansvärt tungt ska ni veta!
Att varje dag vakna upp och tänka; Faan.. Får inte träffa honom idag heller. Undrar hur han mår, vad han gör, vad han har gjort, saknar han mig lika mycket, osv. Det är så otroligt tråkigt också att vara utan honom, för han får mig att skratta varje sekund, han vet exakt hur man ska behandla mig. Han är så fin och omtänksam att jag inte finner ord, han är något alldeles speciellt, så vacker.. Jag skulle kunna babbla upp hur mycket som hellst men det kanske räcker med att jag skriver att Ali Acikgöz är bäst ist!

Hade tänkt ladda upp hur många bilder som hellst från turkiet men jag har bara några ännu på min dator, så får se lite vad det blir. Jag saknar iaf Turkiet, Ali, Värmen, Vännerna, Fritiden, Festandet något otroligt mycket. Tänker på dom alla varje dag och undrar riktigt när jag ska få träffa dom igen.

20 maj - 4 juni 2006
26 maj - 10 juni 2007
3 maj - 17 maj 2008
11 - 17 oktober 2008.


Där har ni det bästa veckorna i mitt liv!  

Inga kommentarer: