torsdag 22 januari 2009

22 Januari 2009.

Nyduschad och nyrakad, det känns fint det. Men jag mår fortfarande illa och undrar hur det kommer bli imorgon med det. Jag vill inte åka färja och buss om jag mår dåligt. 

Nåja, marre och jag åker ju till Sthlm imorgon, ska på Chris Brown konsert som kommer bli så tufft! Den är först 19.30 på kvällen så jag och Marre blir där över natten, inte på konserten då utan hos hennes mammas moster :) Kommer bli hur nice som hellst.
Och sen får ni ju inte glömma bort att världens bästa vän, dvs Maryette Karring fyller år på lördag. Hoppas hon blir nöjd över presenterna! Fast hon kommer få 2 saker till men jag har inte kunnat fixat det den här veckan eftersom att jag är sjuk.

Ha det bra alla, vi hörs på lördag.
Nu ska jag försöka äta(!!!!!!)



Inga kommentarer: