måndag 26 januari 2009

26 Januari 2009.


Idag är det ingen vanlig dag för det är Lisa kling klongs födelsedag! Hurra hurra hurra.

Jag älskar dig hjärtat, du har förändrat mig till något så mycket bättre.

J
ag kommer ihåg för 3 år sen då du fortfarande spelade med FCÅ och jag spelade med IFK. Vi hatade i princip varandra, och det var bara pga lagen. Varje gång vi skulle möta varandra så var det bara : Neeeeej, inte FCÅ" eller : Neeeej, inte IFK".

Men nu har vi spelat tsm i 2 år och det har varit 2 fantastiska år. Vi har alltid så roligt tsm och du är verkligen en trogen vän, du har aldrig svikit mig eller gått bakom ryggen. Du har ställt upp för mig när jag behövt dig som mest och jag är så lycklig över att jag har dig. 

Ingenting, verkligen ingenting ska skilja oss åt, knappt döden kan göra det.
Hand i hand vännen, så får det bli :)

Inga kommentarer: