torsdag 29 januari 2009

29 Januari 2009.

Jäklar vad januari har gått snabbt föresten. På söndag är det redan 1 Februari och då fyller Daniel år, så jag ska kanske dit på kalas :)

Träningarna igår och idag var roliga och gick bra. Trivs verkligen i IFK nu! Så tack alla tjejer och Ubbe som gör det värt att träna.
Men det var det lite tråkigt på slutet, Ubbe berättade för laget vilka 5 det var som skulle måsta flyttas ner till Östernäs och det blev Elin N, Matilda, Emilia, Acki och Jenna.
Jag tycker det är skitråkigt att Emilia ska flyttas ner, hon är faktiskt bra på fotboll och hennes personlighet är toppen. Men men, nu är vi lite färre i truppen. Skönt!

Och imorgon jobbar jag från 08.00 - 14.00 för 15.30 är det samling i EH med ÅU. Ska nämligen spela med dom, äntligen. Fast jag vet ju inte om det blir speltid, men vi hoppas på det.

Och så har jag cyklat 5 km idag igen efter träningen, skönt som fan när det bränner i lårena.
Great
Ingen ångest just nu men det kommer till natten.

Och om en vecka ska jag äntligen till Jana. Behöver verkligen få fara dit nu och prata ut om allting. Det mesta har försämrats så. Igår började jag lipa i matbordet när mamma berättade om hur orolig hon var för mig och vad hon hade sett på tv häromdan. 
Jag vill så gärna må bra men tydligen så är det så att jag inte ska göra det. Det här senaste månaderna har varit en pina att ta sig igenom. Att vakna med ångest och att sedan somna med det, jag hatar det. Jag vill må bra som de flesta andra tjejerna i min ålder.. Jag vill kunna äta vad som hellst och kunna ha en träningsfridag utan att jag ska börja lipa och dra mig i magen och känna mig fet. Jag vill leva ett normalt liv men min hjärna har blivit hjärntvättat och jag vet snart inte vad jag ska ta mig till. Ångest ångest och ångest. Varje dag, i flera månader. Hur orkar jag? Ja, skulle det inte vara för mina vänner, fotbollen, gymmet o familjen så skulle jag gett upp för längesen.

Nog pratat om det. Nu ska jag äta och sedan se på film. Hörs imorrn!
Siktirrrrrrrrr!

Inga kommentarer: