tisdag 13 januari 2009

För 17 år sen föddes lilla jag. Right?


Idag fyller jag visst 17 år. Grattis till mig, tack tack.
Har fått hur många mess som hellst under dagen så det måste jag väl också tacka för.
Och inte bara det, alla fina presenter jag fått! Tack så mycket :)
Och idag började ju jag praktisera på daghemmet ängsbacken. Jag är glad.
Det var så söta som sjöng för mig och gav mig present. :') Som jag förstod det ska jag vara där i 4 veckor nu och sen får jag bestämma om jag vill tillbaka till Katapult eller om jag blir där.
Får väl se hur jag trivs! Denna dag har iaf varit hur bra som hellst. (Om man bortser från tårtan jag gjorde) Men tur att Emma tyckte om den iaf! Haha
Och träningen ikväll var sköön. Först sprang vi och sen körde vi fys. :)
Imorgon har vi bara en timmes träning, kanske drar på gym efteråt om jag orkar. Får se hur jag känner mig i kroppen, mina ben kommer iaf att vara helt slut, för Nela körde duktigt mycket ben med oss ikväll! Men sånt gillar vi ju!
Börjar 09.30 imorgon och slutar 15-30, därför tänker jag gå och lägga mig nu. Men ha det bra allihopa, det ska jag försöka. Jag har ett löfte som jag måst hålla nu, får se hur det går med det.
Godnatt
Siktir

Inga kommentarer: