tisdag 20 januari 2009

GRATTIS MORMOR!

Som ni ser på rubriken fyller min älskade mormor år idag, 71 hela år! Wow
Och eftersom jag är sjuk så kunde inte jag fara hem till henne och mumsa i mig någon tårta..
Inte för att jag vet om jag skulle ha ätit det, för det är tisdag, och det menas att jag inte får äta nåt onyttigt. Right?!

Andra dagen som jag inte tränar. Det känns förjävligt. Jag känner mig äcklig och fet.
Var ett tag sen nu sen man inte tränade på två dagar.. Och inte är det roligt att svälta sig själv heller. Nejnej
Men jag missade läkartidena idag då, det sög verkligen. Hade behövt fått ett träningsprogram av Åse (?) och sen fått pratat ut om ångesten med Jana..

Nu har jag först tid till Åse på måndag och till Jana den 5 Februari. Right..
Nu blir det mera desperate housewives med min sjuka mamma. Nice

Inga kommentarer: