söndag 1 februari 2009

1 Februari 2009.


Tja

Vaknade med ångest imorse, tyckte det var lite synd då Lisa var här, ville inte att hon skulle måsta höra på mitt nåjs, men efter lite situps så var det bättre. Låg i sängen och såg på film och hade det mysigt till kl 3 ungefär. Sen började vi montera ihop min byrå och det gick faktiskt snabbt och bra! Vi är duktiga Lisa! Sen blev det träning 18.30-20.00, riktigt skojig och bra träning.

Och helgen.. Vad ska jag säga? Den har varit toppen! Har umgåts med fina människor.
Mariebad + dinos igår var toppen med Lisa & Marre. Ni får se bilder från mariebad senare.. Haha, dom var inte så fina men om ni vill så får ni väl se dom.. 

Och imorrn då, då blir det jobb till 15.30, sen på kvällen blir det gym!
Och på tisdag ska jag med Åse till gymmet och få ett program. Nice!

Nu ska jag se film och sen sova. 
Olomm kanka, siktir git!

Inga kommentarer: