fredag 13 februari 2009

14 Februari 2009.

Idag är det alla hjärtansdag.. Skulle vara rätt kul att få något av någon. Jag ska iaf ge varsin sak till mina två bästa vänner Lisa och Maryette. Men det vet de ingenting om, än iaf.

Ni undrar säkert vad jag gör uppe kl 9 en lördagsmorgon, men nu är det ju såhär att vi har match i Eckeröhallen. Samling kl 11 så vi måst fara om en timme ungefär. Möter pohjola cup lagets p95, vet inte riktigt vad jag ska säga. Man ska iaf inte underskatta dem!

Sen hann jag inte riktigt med bloggande igår så nu får jag väl ta och berätta vad jag gjorde. Steg upp kl 7 och for ut och joggade, hör och häpna! (skulle aldrig ha gjort det om det var för ett år sen, var alldeles för lat då) sen var det jobb från 9-15. Efter det gick jag, Lisa, Marre och Melli runt på stan. Köpte sexiga handklovar till Julia och kanelmandlar till mig. Mums. Klockan 18 åkte jag och mamma till yrkesskolan för att käka 3 rättersmiddag som Johanna lagat. Det var riktigt gott! Så nåt kan du ju.. Hehe.
Efter det for jag till Jenny, stannade kanske i 2 h, var så trött så jag och Lisa for hem. Vi skulle titta på film, men som ni alla kanske redan vet så somnar jag bara. Kan inte se film med någon, sorry :/ 

Nåja, idag är det ju som sagt lördag. Match först och sen får vi se vad som händer. 
Nu ska jag gå och väcka min Lisa. 
PUSS

Inga kommentarer: