torsdag 19 februari 2009

19 Februari 2009.

Hallå!

Hann inte skriva nåt igår så berättar lite nu vad jag gjorde. Först jobbade jag, sen åkte jag iväg till gymmet och sen kom mamma efter mig och så for vi till Eckerhöhallen för att se på IFK.
Det var min dag det, hann inte med så mycket, men sånt jag gillar iaf. 

Och idag har jag jobbat, varit lite med Karring, tränat och nu sitter jag här med Sandra!
Det var ett bra tag sen, kanske 4 månader sen.. Skämtar inte. Borde ses oftare!

Träningen ikväll gick super! Var skitroligt enligt mig, men det blir väl det om det går bra för en själv. 

Nåja, imorrn blir det joggning, jobb, stan med Marre och sen troligtvis vara med Rezgar. Får se lite. Sen kanske Lisa kommer till mig och sover, för det bär kanske av till Sverige över dan på lördag, måst köpa mina älskade vapor liksooom.

Ciao

Inga kommentarer: