måndag 23 februari 2009

23 Februari 2009.

Jag är sjuk och det suger verkligen stenhårt. Jag hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan gå på jobb och sedan på träning. Jag vill träna träna träna och återigen träna. Träning är livet, fotboll är livet. Jag älskar att träna! 

De ringde även från treat idag. Ska dit två ggr nästa vecka..
Grejen är den att jag bryr mig inte om nå jäkla beach 09, det enda jag vill är att jag själv ska vara nöjd med mig själv och trivas med min kropp. Men så länge jag ser ut som jag gör just nu kommer jag inte att trivas på ett bra tag. Jag ska träna hårt för att börja trivas med mig själv. Har länge funderat på att börja träna två ggr om dagen så som jag gjorde tidigare, för då hade jag nästan ingen ångest. Nu får jag ångest över ingenting. Jag måst träna. NUUUU!

Jag har sett fem flmer på två dagar. Mina ögon ser ut som kinesögon säger mamma. 
Ciao bello

Inga kommentarer: