tisdag 3 februari 2009

3 Februari 2009.

Såja. Nu har jag äntligen en stund för mig själv. Har varit lite stressigt idag också, men som jag sa tidigare klarar jag av sånt.

Var på gymmet med Åse idag och det gick riktigt bra och var roligt. Fick 6 stycken övningar som jag ska göra nu. Så jag tänkte dra till gymmet på fredag och träna, hoppas Lisa kunde komma med.
Sen var det ju fysträning med laget också, gick bra, och det var roligt som alltid. Jag trivs så bra med IFK nu. 

Imorrn blir det jobb 9.30-15.30 och sen ska jag bara hem och ta det lugnt, kanske cykla mina 5 km och sen 17.30 har jag fotbollsträning 1 h och efter det ska jag vara med Daniel. :)

L
ängtar som fan tills i helgen! Vill ha myskvällar och käka gott nu ju.. Men icke sa Nicke. Får vänta tills på fredag, och då har mamma kalas här hemma också. 

Nu ska jag käka lite och troligtvis kolla film. Kommer antagligen ett inlägg senare. Ciao

Inga kommentarer: