torsdag 5 februari 2009

5 Februari 2009.

Merhava

Cyklade mina 5 km efter träningen ikväll och gjorde lite sittups. Nu känns det lite bättre.
Fotbollsträningen gick inte bra ikv, många har små skavanker och det var lite okoncentrerat. Jag hade fruktansvärt ont i benhinnorna men försökte ändå, vilket gick sådär.

Var även till TREAT idag, försöker komma ihåg allt vad hon sa till mig, men jag hör bara henne säga:" Du måste acceptera att du har en sjukdom, men jag ska hjälpa dig, du ska bli frisk"
Jag tror inte jag har gråtit så mycket som jag gjorde med henne, försökte lätta på allt men endå när jag kom hem var det något som fattades. Tränade lite och åkte sen på träningen. Ångest alltså. Återigen. 

Imorrn ska jag inte vara på Dagiset, utan på katapult. Går 9.00-15.00 och efter det blir det gym med Lisa! Sen har mamma kalas på kvällen så sitter bara hemma, får gärna höra av er om ni vill. Hade ju planer för helgen men det är nog bara sprätt rätt och helvete det.
Ska iaf bli skoj att möta ÅU och Östernäs på söndag. Hoppas på nån vinst! 

Ciao

Inga kommentarer: