söndag 22 februari 2009

Wonderful weekend

Hallå alla

Jag har haft en supderbra helg tillsammans med Lisa. Vi har gjort allt mellan himmel och jord men framförallt har vi skrattat. Igår var vi ju till sverige över dagen och hon gjorde resan så förbannat rolig med alla sina kommentarer och funderingar. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på att hon tog på sig sina nya spetstrosor över jeansen och tryckte upp rumpan mot fönstret i bilen. Klingklong, du är suverän!
Mindre kul med helgen var att idag när jag vaknade och jag försökte svälja så tog det något fruktansvärt ont. Så idag har jag spenderat min tid i sängen. Har även haft lite feber. :/ Hoppas jag är frisk imorgon för jag vill gymma (!!!!!!) Har i princip inte tränat på två dagar så det börjar kännas fruktansvärt äckligt. Enligt mig får man fetma inom 3 dagar..

I
nästa inlägg får ni troligtvis se lite bilder från i helgen. Nu ska jag fortsätta att snacka kärlek med folket!
Ciao

Inga kommentarer: