söndag 1 mars 2009

1 Mars 2009.

För 6 år sen förlorade jag min bästavän. Jag kan fortfarande inte fatta det. Varför just du? Varför just då? Allt jag vill är att du ska komma tillbaka så jag får vara med dig igen. Jag har aldrig haft så roligt som jag hade med dig, och jag kommer aldrig någosin att kunna berätta saker för någon annan som jag gjorde för dig. Minnena vi två delar minns jag som om allt vore igår.

Jag skulle kunna sitta här och skriva hela kvällen om hur underbar du är, hur vacker du är, hur mycket du betyder för mig osv. Men det räcker med att säga att du är bäst. Den allra bästa.
Min första och ända riktiga bästavän.

Jag älskar dig så fruktansvärt mycket och skulle fan göra allt för att få dig tillbaka till oss.
Ibland inbillar jag mig att om inte du hade dött så skulle jag aldrig ha mått som jag mått idag, och fått de problem jag fått. Kanske stämmer det, kanske inte. 

Jag vill bara att du ska veta oavsett om du inte finns kvar på denna jord så kommer du alltid att finnas kvar i mitt hjärta, och så vill jag att du ska veta att ingen har någonsin betytt så mycket för mig som du gjorde och gör. 

Du kommer alltid att vara Nr 1 Farmor, Ingegerd Hildur Danielsson.

Inga kommentarer: