torsdag 12 mars 2009

12 Mars 2009.

Hallå

Det var ett tag sen ni fick ett vettigt inlägg, och jag vet inte om det här heller kommer att bli så vettigt, men jag försöker iaf.

Det har hänt en jätte tråkig sak i min familj så jag har inte varit så glad de senaste dagarna.
Jag kommer inte att skriva ut här vad som hänt men mina närmsta och kanske någon annan vet. Så.. Hoppas ni inte tar illa upp. Jag vill iaf tacka alla som ställt upp för mig och nu ser man verkligen vilka ens riktiga vänner är! Jag älskar er.

Idag var jag tillbaka till jobbet. Orkade inte gå dit i tisdags och i onsdags så.. Och ikväll har jag tränat, likaså igår och i förrgår och dagen före det och före det. Whatever, det jag försöker säga är att jag har tränat och det har gått riktigt bra, förutom ikväll.. Det gick lite sämre idag faktiskt. Vet inte riktigt vad det beror på! Men det är bara att ta igen nästa träning, som är på söndag.

Imorgon ska jag jobba från 8.00-14.00 och sen blir det gym med Lisa, och sen lite senare kommer Karring. Efter gymmet blir det dinos för mig och Karring. Tänkte fetta oss lite, det är vi värda I guess.

Nu ska jag fortsätta att planera helgen med Carro! Ciao
(P.s, Hoppas du känner dig bättre snart Lisa (!!!!) ) 

Inga kommentarer: