onsdag 15 april 2009

15 April 2009.



Godmorgon


Jag stannade hemma idag från jobbet för att jag har verkligen ingen lust mer. Har ångest varje morgon jag vaknar och vet att jag ska till dagiset, och så ska det ju inte vara. Dock borde jag ju berätta det för dom och säga hur jag känner men det är ju inte det lättaste. 

Och så har jag ju en inflamerad tå nu också, det bara rinner var ur den och den är kokhet. Ska kanske till sjukhuset idag igen för att kolla upp det, det var ju trots allt 3 dagar sen det hände nu.
Vad mer händer idag då man är hemma? Jo, jag har städat min garderob lite, tror jag ska fortsätta sen senare, och så har jag bara legat här i sängen, det är grymt skönt. Kommer nog inte att stiga upp på ett bra tag iaf! 

Har träning 17.15 och det ska bli så jäkla härligt! På tal om träning så var träningen igår skitkul, förutom att jag inte kunde vara med och springa allt. Och om 10 dagar börjar serien, jag tror aldrig jag varit så taggad som jag är det här året. Hoho vad jag vill vinna serien! 

Nu ska jag se på tv, ciaao!
SÖTNOS :)

Inga kommentarer: