torsdag 16 april 2009

16 April 2009.

Goddag

Det blev inget jobb för mig idag heller. Min tå värker som fan och jag har först fått läkartid imorgonbitti kl 8.15! Får se vad dom tänker göra då..

Mina planer för idag är att åka och simma och sen att kolla på min egen match. Fick inte spela idag men på lördag får jag, great! Vi spelar mot Östernäs idag.. Vinner vi inte med mer än 2-0 så vet jag inte vad jag gör! Hoppas det lossnar lite för Klingberg idag!

Och som ni kanske såg igår så var det ingen bra dag. Träningen gick riktigt dåligt pga min tå, och det känns så förbannat töntigt att säga att man har ont i tån, men den är inflamerad och kokhet och det bara rinner var så fort man rör den. Inte så speciellt skönt ska jag säga er! Sen blev det ju inte bättre senare under kvällen heller, tänker inte berätta nåt här över bloggen men.. Det gjorde mig riktigt ledsen att se dig må sådär dåligt. 

Nu ska jag fortsätta att få tag i bästis, ciao!

Inga kommentarer: