söndag 19 april 2009

19 April 2009.

Godmorgon allihopa

Allt bra med er? Själv är det nog bara bra, förutom att mina benhinnor gör lite ont. Har precis varit ut på en liten joggingtur så.. Men det blir nog bra snart igen. Ska fara och simma 1 km snart och simning är bra om man har ont, tycker iaf jag.

Jag blev och tänka på matchen som vi spelade igår.. Och jag bara ler.. Det var så härligt att få spela igen, utan att ha ont någonstans. Och vi var så duktiga. Hoppas alla är lika taggade som jag är när vi har seriepremiär om 6 dagar! 

Och imorgon är det ju måndag igen, får se lite hur det blir med jobbet. Borde iaf ringa och prata med dom och säga hur jag känner, men det är ju inte det lättaste precis. Nåja, sen imorgon är det ju IFK herrmatch. Vad man har längtat till de också! Ska bli kul att få se bra fotboll och spana lite.. Har ju en favorit ;)

Nej nu måste jag röra lite på arslet, vi hörs senare. Föresten så vill jag baka kaka med Marre.. Hm. Kanske cheeskake :O

Ciao

Inga kommentarer: