tisdag 21 april 2009

21 April 2009.

Hej

Första dagen på kanske 1 och en halv månad som jag får en attack. Idag känns det värre än någonsin och jag vet inte vart jag ska vända mig eller vad jag ska göra.
Jag trodde ångesten hade blivit lite bättre och sådär men idag.. Det funkar bara inte.

Jag kommer aldrig kunna se mig i spegeln och säga något positivt om mig själv. Aldrig. 
Jag vet bara inte vad jag ska göra. Nu går jag ju till treat, (ätstörningscentret här på åland för er som inte vet) en gång i veckan, plus avslappning en gång i veckan. Avslappningen går jag på för att försöka dämpa min ångest lite och försöka fokusera på annat förutom träning.. Jag vet inte riktigt om det har hjälpt så mycket och sådär men ska iaf försöka några gånger till.

7 månader av ett rent helvete. Inte en dag har gått utan att jag tänkt på min kropp, min vikt, mat och träning. Jag kommer aldrig att vara nöjd, och jag är livrädd för mig själv om jag ska vara ärlig.

Inga kommentarer: