tisdag 28 april 2009

28 April 2009.

Mina tankar far runt och runt i huvudet just nu. Allt har känts så konstigt och fel på sista tiden och min livslust har försvunnit mer och mer för varje dag. Jag orkar inte ta tag i saker mer och styra och ställa som jag vanligtvis brukar. Jag vet inte vad det är.

Men en positiv sak finns det iaf.
Du gör mig glad
Du är så satans viktig för mig.
(Ursäkta språket, men nu blev det bara så!)

Jag hoppas allt blir bra snart och att du ser förändringen i mig. Jag är inte samma person som jag var för ett år sedan, eller för ett halvår sen. Jag är en helt ny Josefin. Och jag hoppas jag är en bättre, dock lite ledsnare men det ska bli bra snart. Det har jag bestämt. Jag vill bara inte förlora något så vackert som dig.

Jag skulle kunna sitta här hela dagen om jag så skulle skriva ner allt jag gillar med/hos dig. Du är som min bästavän men ändå så mycket mer, varje gång jag är med dig så får du mig att lé. Trots att vi småbråkar och allt dedär så vet jag att det är du och jag på nåt sätt.

Jag hoppas fan att du struntar i allt skitsnack och om alla andra killar, för det är en sak jag fokuserar på och det är du. Glöm inte det.

Inga kommentarer: