tisdag 28 april 2009

28 April 2009.

Varför...

Jag skäms något fruktansvärt och har ångest som jag vet inte vad. Jag önskar bara att gårdagen inte hade existerat och att allt bara var bra nu. Men är man en idiot så är man. Jag förtjänar verkligen det sämsta just nu, för det jag gjorde igår gör man bara inte. Och det kommer jag nog få höra ett tag. Men det är okej för mig, gjort är gjort och jag kan inte ändra något nu, bara pinas som jag förtjänar.

MEN
Jag vill att du ska höra rätt version och sen kan vi gå skilda vägar, det är upp till dig. Men gå inte runt med fel information och hata mig.

Jag vill inte fly bort från allt dumt jag gjort och allt dåligt som hänt på sista tiden, för mycket beror ju på mig, men nog skulle det vara skönt att åka bort med sin bästis nu i nåra veckor och bara få glömma allt för stunden. Men så lätt är det inte.

Inga kommentarer: