torsdag 21 maj 2009

21 Maj 2009.


Jag vill vara sådär brun igen :(

Tjabba


Äntligen är man hemma! Eller okej, det har jag varit i 3 timmar nu, men ändå. Jag vet inte riktigt om jag tycker om att åka båt och bil hit och dit. Nåja, nu är det över! Eller gjort kanske man ska säga.. 
Som tidigare sagt tränade vi i ungefär 2 h igår. Gick superbra och alla var hur trevliga som hellst! Så nu är jag ännu mer pepp på att åka dit i höst :)
Efter träningen åkte vi och shoppade och sen var vi och träffade släkten lite. Sov över hos mammas moster och idag åkte vi och shoppade lite till. Sånt gillar vi! Lite tråkigt var det väl att Marre inte har känt sig så pigg de senaste två dagarna.. Hon håller på att bli sjuk och det gillar vi dock inte! 
Nåja, krya på dig vännen. Har iaf haft det superduper roligt med dig, like always! ;>

Nu sitter jag här nyduschad. Marre har slingat mitt hår ikväll och det blev riktigt bra, så tack vännen! Jag tycker Daniel kan ta och höra av sig nu om han nu orkar ses.. Haha

Imorgon blir det backeberg hela dagen och halva kvällen, nice nice! Sen ska jag leka med Daniel :) Fint 

Sorry för att det här inlägget blev så hoppipoppi men ibland blir det så. Föresten, match på söndag, WHA 15.00! Sagt det förut men säger det igen, vi är grymma och vi ska ta KNIVSTA! Så kom och titta på Ålands vackraste lag.. Hehe :D

CIAO BIATCHES

Inga kommentarer: