måndag 25 maj 2009

25 Maj 2009.

Fick lite färg idag när jag var ute och stekte

Tjabba


Vilket stekarväder det har varit idag! Grymt! Inte fan kan man deppa nu när det håller på att bli sommar heller.. Hoho
Har legat ute med Klingberg och stekt idag, 3 timmar blev det för min del! Varmt säger jag bara..

Sen var det Öspelsträning, och imorgon får vi reda på 20 manna truppen. Jag är nervös!
Jag vill så gärna komma med, finns inte ord för hur besviken jag kommer bli annars. 

Imorgon har vi som en avslutning på jobbet. Ska grilla och leka massa lekar i Bamböle på stranden. Hoppas det är lika fint väder som det var idag! Men för mig blir det en kort dag. Ska till en läkare kl 10 och är väl där i en timme ungefär. Ska snacka om mina tabletter som jag ska börja käka. Sen slutar vi 13 och efter det blir det bara steeeek! Huj vad skönt :)
Sen ska jag och Carin dra träning för småttingar kl 6 och sen har vi träning kl 7! Fintfint

Nu blir det käk och sen kanske jag ska ta och läsa ur min bok. "14 år till salu", den är hemsk, verkligen.

Ha det gött allihopa! Och puss på Daniel som är så fin :)

Inga kommentarer: