onsdag 27 maj 2009

27 Maj 2009.



Hallå
Kvällen har iaf varit bättre än vad dagen har varit. Fotboll lindrar nästan alla smärtor, tro det eller ej.
Dagens träning var ganska slö men ändå rolig. Och kom ihåg att jag, lisa, carro, rosie, jenny och sannas lag vann! Mohaha

Och för någon minut sen ringde Maryette från Spanien! Hon mår bra, hon är brun, hon har bränt pattarna, de har varit på mini disco, hon har blivit biten av en krabba, hon har köpt en ronaldo tröja. Nu vet ni.
JAG SAKNAR HENNE SÅ SJUKT MYCKET! Konstigt att vara utan henne. Usch fy satan. Men om en vecka får jag träffa henne. Jippi

Och imorrn då? Jo, jag ska till sjukhuset och ta lite prover, sen blir det jobb 11-17 och sen träning 17.15-19.15! Fint med träning, och fint med sommarlov på fredag!

Nu ska jag ladda inför CL final.. KOM IGEN MAN UNITED (!!!!!!)

Inga kommentarer: