onsdag 6 maj 2009

6 Maj 2009.


Hej

Den här dagen har inte varit så bra den heller som ni kanske har märkt, så jag hoppas morgondagen blir bättre. Imorrn ska jag iaf träna och sen bara ta det lugnt antar jag, kanske träna ännu mer, vem vet. 
Daniel åker till Norrköping och kommer hem på fredagkväll, vilket suger väldigt hårt. Jag vill vara med honom men det får jag vara i helgen istället.. Nåja, ska inte vara sån lipis nu.

Ikväll har jag tränat, varit med Daniel, sett Chelsea-Barca o pratat med Amanda!
Barca gick vidare., Hoho vad fint! Vad som hellst förutom Chelsea då, haha. Och roligt var det att få snacka med Amanda igen, hon kommer hit nästa vecka så då ska hon och jag ses! Nice

Föresten så vann ju Man united över Arsenal igår med hela 3-1 så nu är det final som gäller! Super

Nu ska jag sova(!) för har just tagit en tablett så snart deckar jag. Hoppas jag kan sova hela natten, det var nog ett tag sen så..
Vi hörs imorgon alla

Ciao

Inga kommentarer: