torsdag 18 juni 2009

18 Juni 2009.



Heej

Sitter hos världens bästa Maryette nu. Kände att jag behövde vara med henne så inatt sover jag här. Mitt humör är lite bättre nu eftersom man inte kan annat än skratta när man är med henne.

Har jobbat hela dagen idag och sen var det träning direkt efter och sen direkt efter träningen åkte jag på möte angående sommarjobb. Stressad och en jobbig dag vill säga.
Ingenting har funkat som jag ville och ångesten är tillbaka. Igen.
Jag har helt sjuka tankar i mitt huvud som jag vill bli av med men det verkar inte funka..

Morgondagens planer då, jadu.. Marre och jag tänkte kanske åka in till stan en sväng och shoppa lite? Är det fint väder så ligger vi ute och steker. Sen ska vi till Hammarland vid 16 tiden och se på midsommarstången tsm med mormor och därefter blir det middag. Ingen annat har vi planerat så vill ni hitta på något så får ni höra av er. 

Hörs imorgon. Godnatt

Inga kommentarer: