tisdag 23 juni 2009

23 Juni 2009.



Tjoo

Dagen har gått ganska snabbt och har varit mycket chill.
Började imorse med att cykla iväg till treat och ha samtal med Jaana. Det gick bra.
Sen blev det stranden med Maryette! Och efter ett tag kom Tina och Andre också.. och sen kom Daniel på kajaken. Haha gulle :)

Vid 4 tiden kom Benko efter oss och det var dags för match med Öspelslaget, mot ÅU! Förlorade 1-3 men själv tyckte jag att vi var det bättre laget, iaf i första halvlek. Spelade högerback ungefär 75 min och sen fick jag vara centralt på mitten de sista 15 minuterna. Trivs mycket bättre på mittfälltet! Nåja, Benkos beslut. Huvudsaken är ju att jag får vara på plan.

Och nu har jag just duschat och ätit flingor med hallon på. Gottigott
Ikväll ska jag mysa med Daniel (!!!!!!!!) Helt sjukt vad jag är kär, och vad jag pratar om honom.. Men det är väl så när man är "nykär"? ååh härligt :)

Imorgon blir det att steka och sen blir det middag + minigolf med Öspelslaget! Måst även hinna träffa Daniel en sväng eftersom han åker på torsdag.. 

ciao

Inga kommentarer: