torsdag 25 juni 2009

25 Juni 2009.



Hej

Har bara blivit två depp inlägg tidigare nu. Mår inte alls bra. Och just precis ringde Daniel så äntligen har vi fått snacka lite, men så fort vi sa hejdå började jag storgrina igen. Jag får panik. Tanken på att vara ifrån honom i mer än en vecka gör mig skräckslagen.
Känns tomt och förjävligt. Ni kanske tycker det låter töntigt men såhär är det att vara kär. Man ska inte behöva vara utan den man älskar mest, även om detta kanske stärker vårt förhållande. We will see.

Lisa kom ju till mig ikväll och vi har bara tagit det lugnt och cyklat in till stan och käkat glass. Skönt med sommar, mindre skönt med bränd kropp. Imorgon ska jag steka igen om vädret tillåter och sen ska vi kolla på resor igen. Borde även köpa en present till Johanna eftersom hon fyller år på måndag.

Igår innan jag åkte iväg från Daniel gav jag honom ett brev som jag hade skrivit. Nu när han ringde sa han att han hade läst det och han tyckte det var jätte fint. Även hans mamma hade läst det och börjat gråta. Aaw. Den familjen alltså, så jäkla underbara! Längtar så efter dom.. Speciellt min Daniel. Världens finaste pojkvän. Aldrig har jag varit såhär lycklig! 

Nu ska jag se på fotboll och försöka tänka på annat. Blir även en skål med blåbär. Nyttigt. Imorgon får jag dricka cola, OM jag tränar. Måst verkligen göra det. 

ciao

Inga kommentarer: