fredag 26 juni 2009

26 Juni 2009.


Heej

Dagen har varit bättre än gårdagen. Har varit på stranden och stekt nästan hela dagen förutom då jag och Marre var lite busiga och gjorde en sak. Tänker inte berätta ännu! Mohaha
Nåja, hoppas man börjar få lite färg snart då.. Imorrn och på söndag blir det ännu att fara till stranden. 
Sen börjar Öspelen för oss. Vad roligt det ska bli!

Och just nu sitter jag och äter skinkpaj som pappa har lagat. Gott gott. Maryette är på väg hit, vet inte riktigt vad vi ska göra. Drar väl ut sen antar jag! Ni kan ju ringa om ni vill.

Det går bra så länge jag har folk runt om mig, men så fort jag blir ensam blir jag att tänka på Daniel och hur mycket jag saknar honom. Vill bara att han ska komma hem och vara med mig.. Bara 8 dagar kvar.. Nåja, ska försöka att tänka positivt även om det är skitsvårt!

Karring och Lisa är iaf underbara som står ut med mig trots alla mina problem. Detta har ju varit ett problem år för mig men nu börjar det faktiskt ljusna lite. Bara min ångest skulle försvinna helt så skulle det mesta vara perfekt!

Hörs senare. ciao

Inga kommentarer: